tisdag 17 februari 2009

En helt vanlig dag

Haft en heldag med syrran så dagen har bara svischat förbi. Gick till bussen, tog bussen in till stan och var väl inne vid 12-tiden. Gick hem till syrran för att baka bullar och kakor eftersom hon fyller år i morrn ;) Det blev kanooonbra, vilka bagare vi är :)

Jag kom på en grej. På alla hjärtans dag fick jag massa godis av Christian varav Chokladpralinerna från Lindh höll jag för mig själv. I metallhjärtat fanns 4 st praliner och jag kom på den briljanta idéen att äta en pralin för varje dag denna vecka. En pralin mindre, en dag närmare att Christian kommer. Nu är det bara två praliner kvar, lyckaaa!



Det har kommit in en heeel del vårgrejer på stan, det mesta är än så länge bara basgrejer men ändå. Man hittar mycket fint, men hänger tillbaka det med tanken att det inte ALLS skulle passa en. Jag hatar när man känner så. Framför allt kaaaan jag bara inte handla nått nu. Åker ju till London på måndag så får vänta och se vad jag hittar där. Blev sugen på en beige "trenchkappa", sjukt snygg, frågan är om man törs ha den. Beige liksom.

Inga kommentarer: