fredag 13 februari 2009

Vardagslyx

Har precis kommit hem efter lite manikyr by Josefina. Det blev uuuursnyggt med lite fransk manikyr och söta små blommor på två naglar, perfekt till bröllopet i morrn :)
Så var det alla hjärtansdag i morrn också.. eftersom Christian är en trogen läsare och förmodligen svänger in här i kväll så kan jag varken visa bild eller säga vad jag ordnat. Jag har kört på den gulliga stilen men lite tanke bakom allt så det ska nog göra succé, gulligt tycker jag i allafall :) Nu ska jag kasta mig in i duschen och svänga förbi en affär innan jag fiskar upp Christian vid tåget. Skulle hunnit sola också men tiden vill nog inte riktigt räcka till :S Får fräscha till mig med lite kastanjevatten i morrn tror jag minsann. Jag hade en tanke om att lura med Christian till Nautilus också.. men jag vet inte. Orka, sola igår, det kanske får räcka, även om det inte syns nån skillnad :s

Inga kommentarer: