fredag 6 februari 2009

Botten upp

Nu när klockan är sådär mitt på dagen så är väl läget alltid som bäst när man är sjuk. Så jag lever lite på tanken att jag faktiskt håller på att bli frisk även om minnet slår tillbaka på natten som bestod av hosta-hosta-hosta. Ska ner och träffa min Alex på stan en en sväng. Rena rama snöstormen ute så vi låser nog in oss på ett café om jag känner oss rätt. Funderar över om det ens är nån idé att fixa håret när det ändå kommer se ut som stryk väl nere på stan. Måste hinna plocka undan lite på rummet, dammsuga och byta lakan också. Bråttom värre, SOM VANLIGT! I kväll kommer Christian hit, vi ska gå på Bejamin Buttons :) 2h 46 min LÅNG! Vi ska packa med matsäck tror jag, höhö! Godizz är väl mat?!
Svischa om lite i bloggen också som ni kanske ser ,hihi!

1 kommentar:

Jenny Ström sa...

Vilken snygg blogg du fick ;D