lördag 28 februari 2009

Tiden rinner som sand ur min hand

Shiet tiden bara försvinner. Christan och jag har pratat i ungefär 4 månader, träffades för första gången för 3 månader sen och igår hade vi vart tillsammans i 2 månader :)
Vi käka tacos (igår igen) och efter det blev det glass med strössel och kolasås, vi är som två barnungar, haha! Sen fick jag massage och efter det började vi kolla på Yesman men kollade bara typ 15-20 minuter då vi var alldeles för trötta och väntar med den istället då vi snackat om att se den i 2 månader typ, då äre dumt att sova sig igenom halva ;P Den verkar i allafall bra men vi får väl se. Nu tänkte jag springa iväg till apoteket här i Hallsberg och köpa en salva till mina torra händer innan dom stänger så jag antar att jag har bråttom ;P Sjuuuuuukt fint väder ute, we like! I eftermiddag åker vi till Laxå för att träffa Christians mamma och syster, spännande :) Vi ska käka, kika melodifestivalen och bowla. Ihh om 30 minuter slutar Christian jobbet, stackarn smet upp strax efter 7 i morse för att börja jobba 8, bläää!

Lady Gaga - Eh eh (nothing else I can say)

Inga kommentarer: