måndag 1 december 2008

Anonym

Ibland skulle man bara vilja vara anonym här. Eller att ingen man känner skulle läsa bloggen. Just nu handlar det om något så lätt som att jag behöver skriva av mig om julklappar, som ändå är ett återkommande problem varje jul. Men syrran är en av dom flitiga besökarna här och det var ju just hennes julklapp jag vill reflektera över, attans! Får damma av dagboken på rummet och skriva i den då..men då får jag ingen respons ju. Dagens I-landsproblem. Det börjar redan bli mörkt. Min mage är sjuukt hungrig då jag nästintill glömde av att äta på hela dagen igår men kom på det försent. Då orkade jag inte göra något åt saken. Så nu MÅSTE jag gå ner och fixa lite mat om jag ska orka med mördarspinningen senare, bäst jag är i tid då passet var fullt redan 15 min innan det ens började sist. Och innan det ska jag förbi och träffa min syster, hihi :) Tar väl en promenix i dimman eller nått, huvva! Bäst jag sätter fart nu, cruisar väl dit och dryga timmen eller nått.











Julemysstämning is all around.

Inga kommentarer: