tisdag 30 december 2008

Året som gått


Vart jag än rör mig här i internets värld så hamnar jag fascinerat framför en lista vid snarliknande namn som "Mitt 2008", "Året som gått" osv. Tänkte att det kan ju vara kul, att liksom reflektera över vad som hänt detta år. Samtidigt blandas tankarna om att jag ska stå emot normen och faktiskt INTE skriva en lista. Jag har inte riktigt bestämt mig än men jag sitter och funderar över mitt år. Det är lite svårt när man inte har nått att luta sig tillbaka på och tjuvkika lite månad för månad. Bilderna på datorn är alldeles för många för att börja leta, dagboken ligger nånstans på mitt rum så jag vet inte hur jag ska gå till väga.
Våren med NVSP3b - fest fest fest - utklädnadsshowen - studenten 5 juni - en lång sommar på ICA som gjorde mig rik som ett troll (för en tid) - 3 månader i egen lägenhet - resan till Cypern och Agia Napa - Italien, SAN SIRO och Milan-Inter med brorsan som är nått av det häftigaste jag vart med om - en höst full av skolidrottsresor - ett trögt sökande av jobb - m.m.
Jag har en känsla av en riktigt bra start på år 2009.
Drar till Christian i kväll, får se när jag kommer hem igen och om vi överlever nyårsafton :P Kanske blir en nyårsupdate på hans lite lagom sega dator, om jag har tid, lust och ork.

Inga kommentarer: