fredag 5 december 2008

It never ends

IGÅR: Jag och pappa är påväg till gymmet i bilen.
Jag: Men faaaaaan, nu glömde vi ju ica kortet!!!
Pappa: Vi? Det skulle väl du ta med dej..
Jag: eller hur.. vi säger så
Pappa; Ahh jag såg det inte ens.
Jag: Anyway.. det stog på skänken vid köksbordet
Pappa: ahhja...
Så åker vi i allafall vidare till gymmet, tränar och stannar för att handla på hemvägen.
Pappa: Vänta.. ska bara hämta ut lite pengar (innan vi går in i butiken)
Så går vi runt och handlar lite, kommer till kassan, lastar upp grejerna och börjar packa i.
Jag: jaha.. då går vi då...
Pappa: går? du måste väl gå och betala där först
Jag: Betala? Det har väl du redan gjort?
Pappa: Men det är ju du som har kortet
Jag: Men vi hade ju glömt det... det har vi ju redan konstaterat
Pappa: MEN ÅÅH....en grej skulle du komma ihåg på hela dan och den glömmer du!
3 ICA MAXI personal stog och aaaaaas garva. Bland annat Sofie, well well!

Vaddå mitt fel? It never ends!