torsdag 11 december 2008

I wanna grow old

Arbetsintervjun idag gick bra. Dock snacka den andre intresserades chef alldeles för mycket. Om orelevanta saker. Vad gjorde han där liksom?! I allafall så verkar han Stefan väldans bra, I have too say! I allafall så intervjua dom oss båda och skulle komma med ett svar i början på nästa vecka. Tydligen va sörmland intresserade av att ha mig anställd på några % ändå.. även om jag inte får denna på 16 månader så mena hon på att dom behövde en särskild. Ahh låter fin fint. Jobba med skolidrotten vore väl drömmen, och det här är ju en bit påväg :)
På vägen hem i bilen snacka jag och Västeråsarna om allt möjligt. Jag sa att det är sjukt störande att bara vara 19. Känns alltid som "lilla jag" även om jag vissa gånger kan mer än alla andra. Men det krävs dubbel kraft för att övertyga dom om det. Om jag var en bit på vägen i livet, med min karriär och va sisådär kanske 25, då känns det som om allt skulle vara lättare, tyvärr!
Ja nej.. nu har jag fått ur mig det i allafall. I morrn väntar tidig morgon med skjuts & träning, sen blir det lucia-lunch(?) på stan med papi, träffa Alex, sen syrran och dit kommer även Elin & Ida för att se på Idolfinal. Men Kevin då.. som vunnit hela svenska folkets hjärtan och nu får man höra att han tävlat för Malta i Melodifestivalen... FY KEVIN!
ciao ciao folks!

Inga kommentarer: