måndag 29 december 2008

Weekend

Julen är överstökad, IGEN! Dagarna rullar bara på och snart är det nyår. Julen var som tidigare skrivet fantastisk och helgen har vart kanon den med. Då har man haft tid för lite andra nära&kära än bara släkten. I lördags kom Christian hit för att träffa la familia. Lite mingel i GH sen vart det bowling med syrran & Henke. Det va väl skit kul förutom att vi sög hela bunten. Inte ens en av oss kom över skamgränsen 100, det är ju så man får skämmas. Efter det så handla vi lite mat och gick hem till Nathalie & Henrik. Där koka dom ihop lite käk till oss och brorsan +1. Där ramla timmarna på och vinet tryckte på bra i huvudet när det var dags för hemgång. Bara inse att man nog inte är mogen för rödvin, än! Igår tog vi det bara chill hemma hos mig. På söndagar finns liksom inga måsten tycker jag :) På kvällen vare middag med gänget - kul att vi håller ihop än även om skolan är slut liksom. Vår Bosse som alltid är med låg tyvärr på sjukhuset så hans kusin från Mexico kom som representant i stället. Jag hiva hem vinster igen, tredje gången av 3 möjliga för min del. Man kan ju bara vinna varannan gång då man själv inte får tävla eftersom man håller i tävlingen. Grymt uppskattad kväll, dom är verkligen guld värda dom där pärlorna. Blir inget nyårsfirande med nån av dom tyvärr, och heller ingen annan här i stan. Jag drar till Hallsberg-Kumla-Örebro och ser hur en nyårsafton går till där. Hoppas inte 6-timmars är på kumla anstalten, vad tror ni :O Nej jag ska hålla mig lite lagom sådär, kan ju inte skämma ut sig inför folk sådär på en gång. HAHA!
Hasta la vista 021-or och ni andra!
Och Gott Nytt År :)












Söt kille det där
.............................. Bosses kusin från mexico










Jag & Chris........................... Syrran ser lovande ut på bowlingbanan

Inga kommentarer: