fredag 19 december 2008

Tur i oturen

Så ääääntligen är man på bättringsvägen igen. Men hemma igen. Har vart 2-3 helt sjukt mysiga dagar hos Christian även om han jobba typ hela dagen igår. Men jag mådde ju inte sådär hejdundrande bra så TVn passsa bra som sysselsättning. Sen kom han hem med fetaste chokladtomten ti mig, gullig grabb det där alltså! Hade lite svårt att somna i natt, kändes som nått va galet. Jo hejsan jag hann knappt komma till toan innan jag börja hulka som fan och fick upp lite av dagens kostintag. Tanken typ " jag vill döööö, jag vill inte va här" hann slå mig några gånger innan Chris kom upp och undra va som hänt. Fräschast ever då liksom, neeeeij! Ahh så nu har han väl sett det värsta av mig som sjukling så mycket sämre än såhär kunde det väl inte gått. Verkar inte vart magsjuka, I feel pretty fine nu liksom men visst var jag orolig där ett tag att det skulle slå till igen. Idag tog Chris sovmorgon från jobbet, sen stack han iväg vid 10 och jag tog tåget hem vid 12. Så nu får vi längta i en hel vecka, men det kanske är bra så?! Men jag kan erkänna att det är lite tomt och tröjan han tyckte jag skulle ta med mig hem sitter som klistrad på mig men jag antar att jag inte får ha på mig den i Sthlm i morrn, höhö skämt åsido!
Nehe.. tåget går om 12 h, man kanske skulle ta och sova för en gångs skull i tid nu när man vart sjuk.
Ciao ciao folks!

Inga kommentarer: