söndag 7 december 2008

A night to remember

Blev en snabbrunda på stan igår med syrran innan jag smet iväg för att träffa Sofie som är hemma på besök, Stina & Alex för en fika på Italian bar, mys mys! Sen tåget vidare till STHLM, hitta parteykläder då alex och jag bestämt oss för att ta en utekväll i STHLM. Blev för jävla bråttom och hotellet hitta jag inte heller. Han precis fram och svischa om innan vi skulle käka middag på en restaurang med styrelsen. Efter det tillbaka på hotellrummet där Alex väntade med cider & vin. Drog iväg vid 00-tiden ( så jävla skönt att inte behöva stressa ut i tid då ställena stänger 03 eller 05 där i stället för skit västerås som stänger 02. ) Efter många om och men och möten med många trevliga människor så hitta vi äntligen till Club Lino som kusinen tipsat om. Åldersgräns 23 fick vi höra när vi närma oss entrén, faaaaaaaan!
Vakten: Åldern på den äldsta?
Jag: 20....
vakten tar mitt legg
Jag: (grimarserar)...snaaart
vakten tar alex legg och kikar
vakten: Har ni kompisar här inne eller?
Jag: Ja preciiis.. vi är från västerås och dom smet in före
Vakten: Ahh okey.. ta det lugnt med spriten bara
L-O-S-E-R! haha nejdå ;)
Här fortsatte våran guldkväll och den ena historien är roligare än den andra därifrån. Det mesta får stanna kvar där. What happens in Stockholm....
Sova 2,5 timme och pallra sig upp för ett möte dagen efter... det är för jävla härligt att vara ung& dum. Svårslagen kväll, I have too say!
Kan inte sluta le när jag tänker på alla dumheter från igår...
......Livet är bra härligt......

Inga kommentarer: