torsdag 4 december 2008

Crawling the walls

Åhh det är sjukt. Jag känner mig sjukt understimulerad. Hela våren var det fullt ös - medvetslös och knappt någon tid att sova. Nu är det precis tvärtom. Det är INTE kul att gå hemma och bara göra ingenting. En sak är säker. Jag kommer ALDRIG bli så hemma bekväm att inte kunna börja jobba. Visst har jag gått ner till "slow" versionen av den Bea som egentligen finns men jag fyller fortfarande inte dagens timmar men någonting värt. Jag har blivit så slow att jag kommer försent till den enda bestämda tid jag kan ha på en dag. Va fan liksom! Och nu när jag mår bra och allt runtomkring känns bra så är det bara segt att inte ha ett jobb också. Känner mig verkligen som nån jädra pissråtta som lever på sina föräldrar. Snart blir det väl så, om jag inte har ett jobb innan MINA pengar är slut. Ja, jag ville väl bara få ur mig att jag inte precis går här och njuter av att bara vara "ledig". Ringde gamla sommarjobbet idag. Dock tuta det bara i en evighet när jag blev kopplad så jag får väl åka förbi innan jag ska bosätta mig på gymmet i kväll.
Annars känns livet riktigt bra. Fick en sådär superduper mysig känsla när 5 av gängets 9 satt på Waynes häromdan. Som den gamla goda tiden, love you guys! Och över jul kommer 3 saknade tjejer hem, åååååh! Då ska vi ha vår årliga julmiddag, ska bli hur mysigt som helst. Mye och Martina kommer ju huuur snart som helst, awiie!
Arbetsintervju om konsulentjobbet nästa vecka i Eskilstuna. Okej det är 1 år framöver.. men jag kommer sitta på årsmötet och ångra mig GRYMT om jag bara vart hemma i Sverige och inte tog det för att jag KANSKE skulle utomlands. Det är 12 %, det hinner jag med även om jag jobbar/pluggar 100% med annat. Det kommer vara grymt kul och lärorikt nu när jag håller på så mycket med skolidrotten ändå. Men det är ju inte bara att ta och ta jobbet.. nääj! En riktigt kompetent karl från Eskilstuna som redan sitter på ett kansli ska jag försöka konkurera ut. Kommer bli svårt för mig att ösa över dom bra saker med mig, allt för att framställas som bättre än honom. Det blir verkligen en utmaning!
Nu ska jag äta lite mat, sen ska jag till gymmet med papi, han ska hålla två pass :O Tänkte hjälpa honom med ett, men nu vet jag inte om jag har koll på skivan, mindre bra! Så det blir spin OCH gym OCH solning tror jag.. heja heja!
Kort helg med SSIF i helgen i STHLM, skönt att det inte blir en heeel helg nu när det vart så mycket på senaste, vill ju hinna njuta av julmyset när alla andra bara är lediga på helgerna liksom. Ciao ciao

Inga kommentarer: