måndag 1 december 2008

Superhelg ( i dubbel bemärkelse)

Supa supa fest fest i fredags, haha! Jag och Kicki starta upp på hotellrummet och Stina joinade oss lite senare. Va trevligt och lagom på pickalurven så gick vi vidare till Pluto. Var mycket folk man kände ute -roligt! Tiden bara försvann så vips var det dags för stängning. Vi yra runt i Västerås nattvimmel, käka lite fyllemat och träffa nya kändisar som vart på andra ställen. Guldkväll! I lördags vakna jag satans skakis och tog det mest lugnt fram till jag skulle träffa mami på stan. Dom har gjort uuurmysigt i alla gallerior med juleljus o grejer, ih! Mami bjussa på sallad på waynes, favooriten! Så spana vi på lite julklappar men hitta inget sådär jätte speciellt.. fan börjar ju bli brådis snart! Sen svischa jag om och drog till stationen för att träffa C. Vi gick på västerås sightseeing, käka på Karlsson på taket och kika "Twilight" på bio. Den var lite för "Smallville" inspirerad enligt mig med lite för många superkrafter, men annars var den bra och inte alls lik den nya Svenska vampyrfilmen som jag såg för en vecka sen - eller två. Just ja vi träffa på några tjejer/kvinnor som inte så smidigt peka på C och sa att han såg ut som en kändis. Dom gapa och flabba med varandra och fortsatte peka.. vi såg mest ut som två frågetecken. En till guldkväll! I går var det ju första advent så pappa & jag åkte för att lyssna på mammas kör i Irsta kyrkan, den var mysigt :) Så kom mormor + 1 hit på lite julfika efteråt. Så visst äär julstämningen på topp här :D
Prison break har börjat, ghaaaaad!

Inga kommentarer: