fredag 18 juli 2008

Bara sådär

Så kom det där superduper leendet tillbaka, hur lätt som helst. Jag fattar inte - there´s something magic. Det blev en lååååång morgon i sängen, skönt värre! Sen klippte jag till lite studentkort (börjar bli pinsamt att jag inte skickat dem än), en dusch senare kom Kicki förbi och gjorde mig sällskap studen innan jag skulle iväg och jobba. Käka lite mat från gårdagen, det blir lätt så när man bor själv :P Och så snacka vi av oss lite båda två och kika runt nätet. Nu är jag hemkommen från jobbet. Det va aaaas varmt så blev lite seg i kolan framåt sista timmen där, well well! Nu ska jag kila iväg och hämta Mr and Mrs Eriksson som vart på taco-kväll hos Nathalie & Henrik med hans föräldrar. Blir en natt i Gäddeholm och förhoppningsvis lite sol innan jobbet i morrn. Jag håller tummarna.

Inga kommentarer: