fredag 25 juli 2008

Everybody except me

Klockan är strax före tolv nu. Klockan ringer tidigt i morrn, alldeles för tidigt. Närmare bestämt kl 06.15, ska öppna kiosken. Jobbar till 18.15, yeaaahj! Snacka om en heldag. Jag känner mig fan inte gjord för att jobba, jag ska vara ledig. Jag är ju bara trött när jag jobbar, det verkar ju as tråkigt om det skulle vara så jämnt. HMM..jaja..dom flesta veckor är gjorda, det är nog bara 2,5 vecka kvar :) Sen blire niice ett tag. Jag skulle behöva sitta på bryggan typ en månad och bara fundera. Fundera på vad jag ska göra, vad jag vill åstadkomma, vad jag vill ha och hur jag ska leva mitt liv. Jag tror inte man finner svaret när man är ung, men jag Kräver en ledtråd, bara nånting att gå efter.
Varda med Alex idag va mer än finnemang, lite smålyx sådär, sånt man bara kan göra när lönen kommit, hihi! Sen drog vi hem hit och efter en stund kom Kicki och Mye hit som skulle ut och parta. Löningsdagsutgång och allt, och jag ska jobba öppning dan efter? Orättvisst!
Efter jobbet idag så värmde syrran och jag shoppingrutinerna inför Tisdag,yyeahhp!
Nu ringer klockan om 6 timmar :S Jag måste sova!

Inga kommentarer: