lördag 5 juli 2008

Här och där på samma gång

Sitter här i soffan med täcket upp till hakan,laptopen över och raggarbilarna som burnar utanför fönstret. Datorn börjar bli rätt varm efter allt resedagboksläsande. Mina tankar har flyttat från Västerås - från Örebro - faktiskt från Sverige men färdas vidare till okänd ord. Jag vet att jag vill göra någonting roligt. Vad,var och när har jag inte klart för mig. Hade tänkt mig ett startkapital på kanske 50 att ge mig ut på så ett par månaders jobb till får det nog bli innan jag ger mig av. Om jag ger mig av. Det vore verkligen as ballt, men det gäller också att hitta rätt resepolare som passar en perfekt. Men jag har lätt för de allra flesta så det är nog det minsta problemet. Det luktar magaluf i augusti i allafall, samt Göteborg och Strömstad. Sen får vi se vart kosan styr och hur mycket av sommarpengarna man vill bränna. Prata med bror om Italien bara en kortis, men det var ett tag sen så jag vet inte hur hans semester ligger till. Men det vore kul, italien är verkligen ett utav favvo landen.
Tankarna snurrar rätt rejält vill jag lova. Det är så många som ska tycka och tänka om allt, lättpåverkad som man är.
Time to sleep, jobb i morrn även om jag då börjar sent. Men har vart trött heeela dan så tippar på att en 12-timmars behövs.

Inga kommentarer: