fredag 4 juli 2008

ny dag - nya möjlighter

Vakna med hjälp av klockan i hyffsad tid idag. Med tummarna djupt rotande i handflatorna vinklade jag upp persiennerna, och där fanns den, Solen! Så i med frukosten och på med bikinin så bar det iväg till Kicki. Inhandla till sommarmat och gotti för att sen åka tillbaka till Kicki och steka i hennes pool som var nog stor för att sysselsätta oss i flera timmar, haha! En helt sjukt härlig dag som jag kan leva på när jag sitter i kassan i morrn igen.
Igår grävde jag en djup grop med funderingar på vad livet va, idag fick jag svar. Och det svaret gjorde mig lycklig. Det är sånna här dagar, såna där okomplicerade då man bara myser i underbara solen med någon man tycker om. Tack så mycket för idag Kick <3
Nu sitter jag smällröd (hoppas det lägger sig snart) och borde göra mig iordning. Ska grilla med Nathalie, Henrik och Niklas och sen ska vi såklart kolla på bilarna och vårt nytillskott - nämligen 100.000 människor över denna helg.
Ciao sommarfirare!

Inga kommentarer: