torsdag 3 juli 2008

Lika högt svär man

Jag har tänkt på en grej. Eller ja..tanken slog mig igår när det tog slut på enkronor i min kassa. Så skulle man få typ 64 kr tillbaka så droppa det ut 8 50-öringar, det va mindre populärt! Eller om nån ska betala 80,50 kr.. men inte har en spänn löst.. jo men då får dom 19,5 kr tillbaka på en hundring...så hör man var och varannan gång nån som bah; faaan just ja... aha.. Nu kanske jag krångla till det. Well well.. ingen verkar vilja ha dom där småpengarna, det var så jag mena. Men sen ska man visst ner på stan och ska parkera bilen.,.. ja men då jävlar hade man ju gett den där j*vla kassörskan 50-öre så står man där med sin fula värdelösa 20-lapp och har inte en spänn löst. Och lika högt svär man som då 50-öringen inte var med till affärn...Hmm! Bästa lösningen kanske är att betala 50-äre varannan gång eller så... som varannan vatten typ... haha! Värmen har stigit mig rätt upp i huvudet.
Mamma fyller iallafall år idag och det är full rulle med kalas hela dagen. Har smitit undan en stund nu, det är för jäääävla varmt :S Fast tur det när man är ledig :) Och i morrn är jag också ledig, awiiiie! Hoppas på bad med en vän eller två om vädret tillåter :)
Nehe.. man kanske ska ner och kika om nå fler gäster har kommit.
Ciao summer folks!

Inga kommentarer: