torsdag 17 juli 2008

Beslut

Fascinerande nu i dagarna då man haft tid att träffa vännerna eftersom jag vart ledig en heeel vecka nu. Framtiden, framtiden, framtiden. Det är den man pratar om men jag kommer fram till olika saker och ändrar historien för varje person jag pratar med känns det som. Ena dan Sverige, andra dan italien och tredje dan thailand liksom. Well well, time will tell som ett gammalt rudbecksordspråk ( :( )
Knepigt väder med regn och sol idag. Jag har bara myst runt, lite nytta hemma, en kortis i rudbecksparken med solen var ju bara i moln så jag gav upp an att se några solresultat. Sen kom Alex, vi gick på stan, käka, och kika lite tv här hos mig.
Snart kommer lönen...den första rejäla någonsin för mig. Har redan tagit slut på den och nästgående i mitt huvud, fy fan man blir girig med pengar så fort man får nys om dom. Läskigt tycker jag. Snart ska jag lämna ifrån mig lägenheten :( Och flytta hem till mamma & pappa ett tag vilket blir mysigt, just ETT tag :P HAHA! Längtar till resan med Kicki och vilka det nu blir, och så italien med Sebbe också, brilliant! Nu ska jag jobba järnet sista tiden så att det blir överstökat, weeey!

Inga kommentarer: