onsdag 9 juli 2008

Sweden-talk

Varför alltid dra till med DEN om Sverige? "Åhh då kan jag bli ambassadör i Sverige" " Kan vi åka till Sverige då? eller varför inte "Inga from Sweden" man hört hundra gånger. Vad vill amerika oss, tiniwini sweden...hmm jag vet inte jag men det är knepig. I think they likes us. (sitter och sneglar över tv:n och alla serier som går på kvällskvisten, därav miin tanke)
Kikade en as läskig film med Alex efter jobbet - från andra sidan hette den, se den! Gosh man fick lite hjärtklappning där ett tag. Jaha jobb i morrn igen. Usch känns som man sunkat ner sig - jobbar ochsover, det enda man gör i stort sätt. Snart ledig en vecka. Då ska jag försöka ta hand om mig själv lite grann, hänga med mamma och pappa, kanske göra nå kul, träffa sis en låååååååång lång stund :) Man har liksom inte tid med långa stunder under en jobbvecka. Så drar vi till med fest till helgen tror jag nog, däääh nice :D
Klockan är halv ett, måste sova nu. Ska försöka blogga nån mer gång sen när jag har tid.
Ni gör min vardag värd att minnas och kämpa för.

1 kommentar:

Kicki sa...

puusss påreeeejjj! <3