onsdag 2 juli 2008

Welcome to the real world

Har inte fixat internet än i lägenheten. Det verkar ta sin tid. Nu är jag i allafall hemma i Gäddeholm hos mamma och pappa :) Jag trodde aldrig det kunde kännas så skönt att komma Hem. Jag verkligen älskar detta ställe med denna trygghet. Men rummet känns tomt.. allt står kvar utom sängen så det blir gästrummet för min del i natt. Känns konstigt, konstigt på ett dåligt sätt.
Jag jobbar och står i 24/7 känns det som men antagligen är det inte så illa. Nej det är det inte, men mycket jobbar jag och idag faktiskt åttonde dagen i dag. Så nu väntar 2 dagars ledighet och mamma fyller år i morrn.
Har inte hunnit landa nånting sen studenten. Full fart på allvar 24/7 sista månaden i skolan, sen 3 dar ledigt och därefter jobb nästan varje dag. "Welcome to the real world" får man höra. Känns inge roligt. Jag har inte riktigt mig själv där till 110% känner jag. Jag tror inte det blir såhär rörigt och så sen. Det lägger sig med tiden. Jag längtar till mitten på augusti, då väntar läger och semester. Jag ska göra så jäääävla mycket roliga saker - det lovar jag så mycket som ja jobbar nu så lönar det sig sen. Augusti here I come!

Inga kommentarer: