torsdag 24 juli 2008

När sverige är som bäst

Ohhh...äntligen har solen kommit till Sverige och Västerås. Tur jag jobbat mycket kväll denna vecka så man fått lite färg, och idag är jag faktiskt helledig :) Det är så hiiiimla varmt, ni vet sådär att det typ blir svalare att ta på sig lite kläder och gå en sväng, det går liksom inte att ligga där och steka. Så det blev en pause framför datorn. Har redan hunnit iväg till brevlådan två gånger idag utan att min lönespec har kommit, hihi är lite nyfiken. Får hålla ut till kl 15 och kika då igen :)
Jobbdagarna blir allt färre och alla resor närmar sig med stormsteg :)
Nu ska jag sluka en glass och ge mig ut i solen en sväng. I kväll blir det hem till Josefina och efter det försöka fixa lite lägenheten som snart ska flyttstädas och lämnas tillbaka :( Jobbet väntar tidigt i morrn, men inte så många timmar. Efter det kanske det ryker nån peng sådär på stan och kvällen ska jag spendera med Alex :) På tisdag väntar STHLM med syrran, längtar som fan!!!

Inga kommentarer: