måndag 12 januari 2009

Don´t we all love the weekends

Ytterligare en kanon helg har passerat. Sjukt, tiden bara rullar på och fortare går den med trevligt sällskap :) I fredags kom ju Christian hit. Vi käka skit god mat på Gränden och sen blev det Wallander premiär, den va grymt bra. I lördags blev det bara slötid och mys till eftermiddagen då vi gjorde oss i ordning för middag, några drinkar, lipz och spel hemma hos Jenny&André. Supertrevlig kväll som slutade med pappa-taxi hem :) Igår umgicks vi mest med varann och käka lite med mami& papi såklart. Sen hör och häpna åkte vi på spinning - AT60. Christian klarade det utmärkt för att vara typ första gången och fick väl lite beröm av instruktören, även om hon förövrigt var lite småsur om nån sa något till den bredvid eller att man kom in sent på passet. HÖHÖ! Helt slut köpte vi med oss glass hem och kika på filmen "21" sen åkte han sista tåget hem vid 23-tiden :( Men nån måste ju jobba åh....
Förresten är Christian en pladderkvarn och har redan avslöjat min 20-årspresent. Han har ställt lite smådumma frågor så jag har haft mina aningar men kanske inte så här stort. Vi ska till LONDON 23-25 februari och se ARSENAL - ROMA!!!!! Gissa om jag är glaaaaaad?! Han är ju helt crazy den där Chris men sjuuuukt snäll! Brosan höll ärligt på att SLÅ ihjäl mig via telefon när jag berätta att vi skulle åka dit. Skadeglädje, höhö! Så nu hotar han med att åka ner veckan före bara för att se Arsenal före mig. Så snart är man väl ett Arsenal fan, darn! hihi!
Så är det ju bröllop den 14 februari :O Så det är några grejer att se fram emot framöver :) Först och främst fyller jag 20, woooooooooooooho!!!!








Jag& chris....................... nån surar över att alltid bli neger i neger&president

1 kommentar:

Jenny Ström sa...

åh, det var supermysigt i lördags. som tur är så var det inte jag som tjura över ett spel ;D