tisdag 27 januari 2009

Nyfiken?

Jag hade sjukt bråttom vid tidigare inlägg så jag skrev bara det viktigaste ;P Jag har fått ett vikarie jobb på en förskola i irsta och är så happy happy. Jag kanske tom. ska börja jobba tors-fre om inte så ska jag i allafall åka dit och säga hejhallå typ och lämna lite betyg och kontonr, så idag har jag skickat blankett om utdrag ur polisregistret, snabba puckar här! Nu är jag i allafall hos Christian, har typ precis kommit hit. I kväll blir det lugnt med film och så och i morrn är han helledig, hihi :) Får se om vi hittar på nått eller bara slöar, kan va skönt det med.
Det känns som att det vänder lite grann nu i allafall, vaddå jag är ju glad för VARJE dag jag kommer få jobba, betyder mycket för en sån som mig :P Sjukt kul att det var ett roligt jobb också, jag älskar ju liksom barn.
Näpp nu ska jag sno yogurt ur kylen innan C hinner ut ur duschen, haha!
Ciao folks!

1 kommentar:

Anonym sa...

men sheeetans vad kul hörru! grattis till dig! :) det är ju tur att det finns folk som tycker om barn här i världen ;) hihi :)

Puss och godnatt! :*