onsdag 7 januari 2009

Du det var inget speciellt










Sitter här och knepar&knåpar med resor hit och dit med SJ. Det är ju inte helt lätt att få ihop resor, priser m.m. Finns den ena biljetten för kampanjpriset 25:- så kostar nästa biljett 814 :- Inte schysst. Tänkte försöka lösa det själv då jag ALLTID ska hålla på och strula med resor och vara ute i sista minuten. Inte schysst för resebokaren i SSIF. Jag har 1050 och röra mig med OM det går att omboka från Hallsberg och så dvs. Får åka förbi och kolla. Får väl punga ut lite själv för det ser sådär ut just nu. Men jag åker ju en destination till så det med all rätt då?! JAJA.. makes no sense för den som läser detta, ville bara säga att jag är lite lost.
Igår gavs No4 i generation 1 heartbeat bort. Jag fick ju smyckeskurs i julklappa så jag fnular på när jag ska åka på den, hmm! Morsan skulle göra beställning på nått till nån så det måste bli en trip till STHLM snart och fixa lite pearls :) Ska ju dit sista helgen i Januari med BG annars. Får vänta tills dess.
Jag klättrar på väggarna, så inåt HELVETE! Ska till AMS i morrn med Jenny, finally tycker mamma. Får lämna papper på det jag har så får vi se med resten. Ska förmodligen ha spinningpass i morrn, får damma av gamla skivan tror jag ;P Kan ju va schysst med en liten spinninglön i slutet av Januari, det ser nämligen riktigt knapert ut.
Måste skriva i ordning en schysst inbjudan till den 23dje. Funderar på att vara iskall och skicka med önskelista :O Vet dock inte vad det ska stå på, får klura lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad pluggar du för ngt?:D

Anonym sa...

jo men du får ju 1050 att åka med:P jag kanske bara är lite mysko, men får man inte det när man pluggar ngt?