måndag 26 januari 2009

Jobbiga telefonsamtal

Jag undrar varför jag drar mig för att ringa dom där "måste- och fixa&trixa" samtalen. På nått sätt är det jobbigt, jag vet bara inte vilket. Dom vet väl inte vem jag är sådär direkt och inte heller bryr dom sig. Dom sitter väl antagligen klistrade framför telefonen och väntar på att jag ska ringa så dom får nått att göra, höhö! Men nu har jag i allafall tagit mig i kragen och ringt AMS för att ändra min info-tid. Fick en bas-tid i morrn i stället så infon får vänta. Det lät inte som någon direkt brådska för henne att jag skulle gå på den. Sen har jag även ringt och halvt mördat 3, dom med sina fula finneser, just like everybody else! Inte broh! Check, check nu är dom samtalen ringda. Har nyss käkat mat med papi och ska spänna på mig cykelbrallorna och dra till gymmet nu. Efter det blir det myskväll med Alex, awiiie!
I morrn blir dagen fullspäckad med skjuts, AMS med Jenny, storhandla, träffa Erika och sen ta tåget till min sötis Christian. Pappa han retas som vanligt varje gång vi ska ses, och det med största flinet också. Han alltså! HAHA! Papiculo, han är rätt bra ändå!

Inga kommentarer: