onsdag 21 januari 2009

Lyckans Mig

För Christian kommer väl hit idag :D Vi kläckte den briljanta idéen precis innan läggdags igår att han faktiskt är ledig idag och kunde lika gärna klippa sig och fixa en tröja här i västerås i stället för att åka in till Örebro. HIHI! Så från 14-23 är han min, iiih! Ska hinna med att träffa syrran också, när jag dumpat Chris hos frisören, min frisör. Fyfan har ringt runt till halva stan för att hitta en bra frisör, bra tid och schysst pris. Under 1000 lappen för klipp&sling var inte helt lätt till en kille tydligen. Om man inte ringer "Lilis salong" liksom. Men who dá hell is Lilis?! nänä! Hanna på style rocks! ;)
Nu måste jag hoppa in i duschen. Ser ut som en kockosnöt på huvudet ;P Solen skiner ute. Betyder det att man får ha en tunnare jacka? :D

Inga kommentarer: