lördag 3 januari 2009

Still goin´ tired

Helt sjukt kvällstrött i kväll igen.
Bedrövligt.
Myskväll med Alex & taxi till mamma & pappa.
I natt la jag armen om mitt täcke som låg ihop tryckt mot vägen och skulle i princip kunnat vara en människa när jag sådär halvsov.
Antar att jag saknar Christian en del om jag förväxlar honom med ett täcke.
haha!
Korvgrillning med lite släkt och vänner sådär random i morrn.
Mamma har sina idéer.
En pappa i England maila och ville ha mig som Au-pair. Frun hade nämligen lämnat honom för hon trodde han var otrogen med sekreteraren.
Vilken pajas!
Fick ett nytt överdrag till soffan av mamma idag.
Dock ingick helstädning av rummet men jag har faktiskt börjat.
Min högra halsmandel gör ont.
Snart kommer John Blund så bäst jag ringer Chrisscross innan det är försent.
23&24 januari, då jeeevlar!
Ciao folks!

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar att läsa din blogg bea! Du skriver sådär så man orkar läsa! :D

Kram kram kram!
Natalie.