torsdag 8 januari 2009

Som en riktig dag

Va uppe med tuppen vid 8 snåret idag. Skjutsa pappa till jobbet och sen ner på stan med Jenny strax innan tio. Jojemän, vi höll vad vi lova. AMS var ett faktum och jag fick segaste kärringen i huset. Hon fråga samma frågor HUNDRA gånger och när hon skrev på tangentbordet använde hon endast pekfingrarna. Jo gissa om det tog tid! Nu är jag i allafall inskriven och räknar ner dagarna 90, nejdå! Men allvarligt fanns det 35 butiksjobb att söka... I HELA SVERIGE! woosh, vi har grävt får egen grav och jag får söka jobb på Ica Haparanda, blää! Money talks?! Äej.. hellre hänger jag med Lady in Red på stan och letar gamla colaburkar ;)
En kaffe på Wayne´s och lite affärs kik senare så bar det hem till Jenny. Käka lite lätt och spana lite 2 1/2 män, NYASTE avsnitten, sjukt coolt! Har inte riktigt kunnat smälta det än, höhö! Klinga lite på gitarren gjorde jag också, dock inga framsteg. Men vafan, given 20 årspresent?! Jag funderar seriöst. Om och OM m & p köper den så kommer dem ångra sig redan första kvällen, maahaha! Vid 16-snåret fiska jag upp pappa på jobbet sen käka vi på Spicy Hot, gryyyymt! Sjukt mätta åkte vi hem och slöa men blev uppringda av Nautilus så iväg på END70 min, dock behövde ingen av oss hålla passet, lasse den nissen dök upp trots allt. Ett pass försent. Sen dess har jag bara duschat, käkat & snackat med Christian i typ 2 h. Jag svär jag har en hjärntumör numera, det här är inte bra! Men i morrn är det fredag i allafall och då är nog jag lyckligast i stan :)
(förresten har vi bokat bio med spridda platser, får se hur vi löser det. wallander premiär, vad gör man inte? )
Nu är klockan över 23.Vart uppe 8-23, nästan som en vanlig människa alltså? Jag är på Geeeee!

Inga kommentarer: