lördag 24 januari 2009

Turning twenty today

There´s no turning back. Jag har växt en halvmeter på en dag, jag får handla min egen alkohol, jag måste betala för tandläkarvård men framför allt - jag är INTE tonåring längre. Jag har lämnat ett stort kapitel bakom mig, ett kapitel fullt av galenskap. Tur var nog det att jag fira födelsedagen tillsammans med vänner 1 dag INNAN the big B-day. Gårdagen var fantastisk, rolig, oförglömlig! Förfesten gjorde succé med många drinkar som resulterade runda fötter (?) Runt 23-snåret tog vi vårt pick&pack och drog vidare till Pluto. Smög in på VIP-en nästan allihoppa sen var det bara att ge järnet! Vi dansa, skåla på tolv-slaget och tjoa&tjimma hela kvällen lång. Sluta med att vi vräkte i oss kebab innan slutdestinationen HEM var ett faktum. En rolig med hård kväll resulterade i många vatteglas under natten, fy fan! Det fanns en hel del att ta rätt på från 15 pers när man vakna men det var rätt snabbt gjort. Sen var det bara att ladda om batterierna för släktkalas och 20 nya personer, herregud! Jag fick sjukt bra presenter av verkligen ALLA, helnöjd!
Det här var nog min bästaste födelsedag så tack alla som förgyllde den :)
Nu är kl 22, 22!!!!! och jag höll på somna redan för en timme sen, haha! Good night folks!

Inga kommentarer: