måndag 19 januari 2009

sjukperiod?

Vakna upp och var heeelt uttorkad i munnen, drack lite vatten men visst fan gjorde det ont när jag svalde. Nu har jag ändå vart uppe en liten stund men det har inte riktigt släppt och nyss drog jag en rejäl nysning. Visst låg det en grabb och småhosta brevid mig i går kväll men inte kan det smitta så fort?! Att tillägga är väl ett fönster som stod på glänt, inte bra. Så jeeeeflar om jag är sjuk nu, det har jag ABSOLUT inte tid med, det börjar ju liksom dra ihop sig.
Tågresan igår var nog rätt förjävlig får jag nog säga. Beror nog främst på att jag somna en kort kort stund 1 GÅNG!!! Resten gjorde jag bara den berömda "vila ögonen". Så det var långa 7h och man han analysera allt mellan himmel och jord som passera en och man störde sig tillslut på varendaste människa på dom där tågen men men. Så gott som på hemmaplan igen,skönt! Om 2 h går mitt tåg hem från Christian men först kommer han hem på sin lunch så jag ska fixa nått sjuuukt lätt, nu är det slut på fjäsk, haha! Sjukt glad att jag åkte direkt hit även om det bara blir en kort vistelse. Det hade känts så långt till Friday annars men nu är det väl överlevbara 5 dagar kvar, hehe!
C <3

Inga kommentarer: